اینجا آراد اتوماسیون استرز است.

همکاران ما پاسخگوی شما هستند: 02177508397

سروو موتور یک تجهیز صنعتی می‌باشد که قابلیت کنترل دقیق موقعیت زاویه ای یا خطی، سرعت و شتاب را فراهم می‌کند. سروو موتورها شامل یک موتور به همراه یک سنسور خاص برای دریافت فیدبک از موقعیت هستند. سروو موتورها همچنین شامل یک کنترلر تقریباً پیچیده هستند، که معمولاً خود یک واحد مجزای طراحی شده برای آنها می‌باشد. انکودرها یکی از اجزای بسیار مهم سروو موتورها هستند. این نوع موتورها با فیدبکی که از سیستم در حال کار می‌گیرند و با کمک سنسور انکودر حرکت خود را تصحیح می‌نمایند. سیستم حلقه بسته کنترلی، برتری بارز سروو موتورها بر استپ موتورها محسوب می‌شود.

هر کجا که اکثریت الکترو موتورها را می‌توان استفاده کرد انواع سرووموتورها را نیز می‌توان استفاده کرد. قیمت این نوع دستگاه‌ها بالا می‌باشد بنابراین در جای که نیاز به دقت زیاد، سرعت بالا و پاسخ سریع داریم بیشتر از سروو موتورها استفاده می‌شود. سروو موتور در دستگاه‌های CNC فلز، دستگاه CNC چوب، تزریق پلاستیک، دستگاه‌های چاپ، دستگاه‌های تولید قطعه‌های الکترونیکی، نساجی استفاده می‌شوند.

در این ویدئو نحوه تست jog برای سرووهای ESTUN بررسی شده. jog کردن کاربردهای متفاوتی داره. به طور مثال، وقتی برای ماشین مشکل مکانیکی پیش بینی نشده ای پیش بیاد و نیاز به حرکت موتور به صورت دستی وجود داشته باشه؛ می تونیم با jog کردن موتور رو با سرعت پایین حرکت بدیم و مشکل رو برطرف کنیم.

این مطلب را به دیگران معرفی کن

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

عضو خبرنامه آراد صنعت باشید

آخرین مطالب و محصولات را در ایمیل خود دریافت کنید

دیگر مطالب پیشنهادی به شما

آموزشی

آموزش کامل تنظیمات PID در پی ال سی دلتا PLC Delta

کنترل‌کننده PID مقدار «خطا» بین خروجی فرایند و مقدار ورودی مطلوب (setpoint) را محاسبه می‌کند. هدف کنترل‌کننده، به حداقل رساندن خطا با تنظیم ورودی‌های کنترل

×

سلام، وقت بخیر

چطور میتونم کمکتون کنم؟

×