اینجا آراد اتوماسیون استرز است.

همکاران ما پاسخگوی شما هستند: 02177508397

درباره ما

شرکت آراد اتوماسیون استرز افتخار دارد که در زمینه تأمین ادواتی نظیر PLC ،HMI ،Servo ،Inverter، درایوهای AC و DC و … مورد استقبال بسیاری از تولیدکنندگان و صاحبان صنایع قرار گرفته است. فعالیت‌های این واحد در زمینه فروش محصولات به پشتوانه واحد فنی و مهندسی این شرکت جهت ارائه بهترین پیشنهاد مالی و فنی و تحویل به موقع کالا و پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش محصولات است. اعتبار آراد صنعت به سوابق درخشان در کسب رضایت مشتریان ﻣﻲباشد.

این شرکت  جهت بهبود کیفیت خدمات با راه‌اندازی و تجهیز کارگاه‌ها  مطابق با استانداردهای جهانی، توانایی ارائه خدمات در تمامی برندهای اروپایی و آسیایی شامل: ABB ،DANFOSS VACON ،B&R ،MITSUBISHI ،FUJI ،TOSHIBA ،LS ،DELTA ،INVT ،TECHMENTION ،SIEMENS و … را دارا می‌باشد.

شرکت آراد اتوماسیون استرز با سال‌ها  تجربه در زمینه تعمیرات و تجهیزات اتوماسیون صنعتی ارائه‌دهنده بهترین خدمات فنی در این زمینه کاری  ﻣﻲباشد. این شرکت دارای واحد تعمیرات تخصصی است که با استفاده از کارکنان مجرب و کار آزموده قادر به تعمیر انواع درایوها و  تجهیزات اتوماسیون صنعتی شامل  Inverter ،PLC ،HMI ،Soft Starter ،Servo Motor و … می‌باشد.

دپارتمان اجرای پروژه با استفاده از مهندسین مجرب و کار آزموده آماده ارائه خدمات لیست شده در زیر در صنایع مختلف همچون صنایع بسته‌بندی، صنایع کاغذ و کارتن، نساجی، ماشین‌سازی، ماشین ابزار، سیم و کابل، مصالح ساختمانی، دستگاه‌های برش، نفت، تهویه و فن، هوای فشرده، شیشه‌سازی، معادن و کارخانجات سنگبری، پلاستیک و پلیمر، قطعه‌سازی خودرو و … ﻣﻲباشد.

 

 

×

سلام، وقت بخیر

چطور میتونم کمکتون کنم؟

×